Browsing by Subject JF1525

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
  • OER000000318.pdf.jpg
  • Book


  • Authors : Martial Pasquier; Jean-Patrick Villeneuve (2018)

  • Public management and marketing, marketing and Public marketing, basic marketing concept, marketing information research, marketing strategy, marketing instruments, Public communications - an introduction, communications models and strategies, communications instruments, communications control, crisis communications.

  • OER000001297-1.pdf.jpg
  • Book


  • Authors : Krimmer, Robert; Andriana Prentza; Szymon Mamrot (2021)

  • This open access State-of-the-Art Survey describes and documents the developments and results of the Once-Only Principle Project (TOOP). The Once-Only Principle (OOP) is part of the seven underlying principles of the eGovernment Action Plan 2016-2020. It aims to make the government more effective and to reduce administrative burdens by asking citizens and companies to provide certain standard information to the public authorities only once. The project was&#x...

  • 310817.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors : Nguyễn Đức Nhượng;  Advisor : Vũ Thị Hương Giang (2017)

  • Tổng quan bài toán xác thực trong ứng dụng chính phủ điện tử, hiện trạng giao dịch điện tử bảo hiểm xã hội ở Việt Nam. Đề xuất mô hình xác thực hai yếu tố trong giao dịch điện tử bảo hiểm xã hội. Cài đặt và thử nghiệm ứng dụng cung cấp chức năng xác thực hai yếu tố và thông báo ba bên trong giao dịch điện tử bảo hiểm xã hội.