Browsing by Subject Hành chính công

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
  • OER000001293.pdf.jpg
  • Book


  • Authors : Wanna, John (2018)

  • Transparency and citizen engagement remain essential to good government and sound public policy. Indeed, they may well be the key to restoring trust in government itself, currently at an all-time low in Australia. It is ironic, then, that this has occurred at a time when the technological potential for information dissemination and interaction has never been greater. Opening Government: Transparency and Engagement in the Information Age explores new ...

  • OER000001297-1.pdf.jpg
  • Book


  • Authors : Krimmer, Robert; Andriana Prentza; Szymon Mamrot (2021)

  • This open access State-of-the-Art Survey describes and documents the developments and results of the Once-Only Principle Project (TOOP). The Once-Only Principle (OOP) is part of the seven underlying principles of the eGovernment Action Plan 2016-2020. It aims to make the government more effective and to reduce administrative burdens by asking citizens and companies to provide certain standard information to the public authorities only once. The project was&#x...

  • 255664.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors : Ôn, Đăng Khoa;  Advisor : Trần, Văn Bình (2012)

  • Luận văn trình bày cơ sở lý luận về quản lý chất lượng và tiêu chuẩn ISO 9000 phân tích thực trạng áp dụng hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001 : 2008 vào các cơ quan hành chính nhà nước ở tỉnh BRVT và đề xuất các giải pháp nâng cao hiệu quả áp dụng ISO 9001 vào công tác CCHC tỉnh BRVT

  • 311139.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors : Nguyễn Thị Linh Ngọc;  Advisor : Trần Văn Bình (2017)

  • Trình bày cơ sở lý luận và thực tiễn về cung ứng dịch vụ hành chính công và đánh giá sự hài lòng của người dân về chất lượng dịch vụ hành chính công. Đánh giá sự hài lòng của người dân về chất lượng dịch vụ hành chính công trên địa bàn tỉnh Hòa Bình và đề xuất các giải pháp nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ hành chính công trên địa bàn tỉnh Hòa Bình