Tìm kiếm theo: Chủ đề Lập kế hoạch

Duyệt theo: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Hoặc nhập chữ cái đầu tiên:  
Hiển thị kết quả tìm kiếm từ 1 đến 11 trong 11 kết quả phù hợp
  • OER000002119.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Tác giả : Ramesh, Ashwin (2019)

  • This project was originally sponsored by The Charles Pankow Foundation, US Department of Defense Military Health System, Kaiser Permanente, US Department of Veterans Affairs, The Penn State Office of Physical Plant, and The Partnership for Achieving Construction Excellence (PACE). We appreciate their generous support. This Guide was created through the buildingSMART alliance™ (bSa) Project “BIM for Owners.” The Guide is maintained by the...

  • OER000006512.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Tác giả : Lee A., Swanson (2017)

  • Cuốn sách giáo khoa này và các mẫu bảng tính đi kèm được thiết kế dành cho những sinh viên muốn có hướng dẫn thực tế và dễ thực hiện để phát triển một kế hoạch kinh doanh. Nó tuân theo một định dạng duy nhất vừa giải thích những gì cần làm vừa trình bày cách thực hiện.

  • 273893.pdf.jpg
  • Thesis


  • Tác giả : Lưu, Thị Diễm Hằng;  Người hướng dẫn : Đặng, Vũ Tùng (2014)

  • Luận văn trình bày lý luận chung về công tác lập kế hoạch kinh doanh trong doanh nghiệp, nêu thực trạng công tác lập kế hoạch sản xuất kinh doanh tại Chi nhánh Viettel Phú Thọ Từ đó đề xuất một số giải pháp nhằm hoàn thiện công tác lập kế hoạch kinh doanh tại Chi nhánh Viettel Phú Thọ.

  • 297863-tt.pdf.jpg
  • Thesis


  • Tác giả : Nguyễn, Quang Tiệp;  Người hướng dẫn : Trần, Thị Bích Ngọc (2016)

  • Cơ sở lý thuyết về lập kế hoạch và lập kế hoạch bảo dưỡng sửa chữa xe ô tô, phân tích thực trạng công tác lập kế hoạch bảo dưỡng sửa chữa xe ô tô của Công ty Taxi Group và đề xuất một số giải pháp hoàn thiện công tác lập kế hoạch bảo dưỡng sửa chữa xe ô tô Taxi-Công ty Taxi Group

  • OER000001481.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Tác giả : Petrillo, Antonella (2021)

  • Global competition has caused fundamental changes in the competitive environment of the manufacturing and service industries. Firms should develop strategic objectives that, upon achievement, result in a competitive advantage in the market place. The forces of globalization on one hand and rapidly growing marketing opportunities overseas, especially in emerging economies on the other, have led to the expansion of operations on a global scale. The book aims&#x...

  • OER000001490-1.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Tác giả : Orlando, Beatrice (2020)

  • Strategy and Behaviors in the Digital Economy is a collection of reviewed and relevant research chapters, offering a comprehensive overview of recent developments in the field of Business, Management and Economics. The book comprises single chapters authored by various researchers and edited by an expert active in this research area. All chapters are complete in itself but united under a common research study topic. This publication aims at providin...