Browsing by Subject Thương mại

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
  • OER000001799.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Ibrahim, Musa Jega (2017)

  • Economics is about understanding the rational behaviour of economic agents (households, firms, industries and government) in their decisions to achieve best outcomes of their goals and aspirations. They collectively converge to achieve the utmost economic and social benefits for all in the country in terms of economic growth and development. Economic growth and development occur through efficient use of available resources to meet effective demand and social&...

  • OER000006525.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : - (2019)

  • Sách giáo khoa truy cập mở này dành cho các chương trình phân tích kinh doanh dài hạn. Nó cũng có thể được sử dụng như một hướng dẫn cho các học viên trong lĩnh vực này. Cuốn sách có sự đóng góp của các chuyên gia trong các trường đại học và ngành công nghiệp hàng đầu. Các biên tập viên đã hết sức cẩn thận để đảm bảo tính liên tục giữa các chương. Tài liệu được tổ chức thành ba&#x...

  • OER000000348.pdf.jpg
  • Book


  • Authors : Bram Bouwens; Pierre-Yves Donzé; Takafumi Kurosawa (2017)

  • Changes in the dynamics of economic activities since the last decades of the 20th century have yielded major changes in the composition of industries and the division of labor and production across different regions of the world. Despite these shifts in the global economy, some industries have remained competitive even without relocating their operations overseas. Industries and Global Competition examines how and why the specificities of certain industr...

  • OER000001500.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Dora, Sonyel Oflazoglu (2018)

  • When it comes to successful product and service innovation, the marketing team might have done a good job in developing a winning proposition, but unless they pay as much attention to organizational innovation to enable delivery, they may not get it off the ground. Organizations exhibit two distinct behavioral cycles. The first is “business as usual”—a continuous improvement cycle focused on today’s performance. The second is the innovation cycle—fo...

  • OER000000318.pdf.jpg
  • Book


  • Authors : Martial Pasquier; Jean-Patrick Villeneuve (2018)

  • Public management and marketing, marketing and Public marketing, basic marketing concept, marketing information research, marketing strategy, marketing instruments, Public communications - an introduction, communications models and strategies, communications instruments, communications control, crisis communications.

  • 104528.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors : Nguyễn Đức Quỳnh;  Advisor : Nguyễn Kim Anh (2008)

  • Nghiên cứu, thử nghiệm, tiếp cận một số vấn đề trong hỗ trợ ra quyết định trên hệ thống gợi ý cho những người sử dụng trong việc lựa chọn các dịch vụ, sản phẩm. Từ đó xây dựng hệ gợi ý trong thương mại điện tử.

  • OER000001985-1.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Albrecht, Dr. Maria Gomez (2023)

  • Principles of Marketing is designed to meet the scope and sequence for a one-semester marketing course for undergraduate business majors and minors. Principles of Marketing provides a solid grounding in the core concepts and frameworks of marketing theory and analysis so that business students interested in a major or minor in marketing will also be prepared for more rigorous, upper-level elective courses. Concepts are further reinforced through detailed...

  • OER000006518.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : - (2023)

  • Sức mạnh của việc bán hàng tập trung vào việc hình thành và nuôi dưỡng các mối quan hệ lâu dài trong bối cảnh bán hàng. Một mô hình 7 bước được sử dụng.

  • 223968.pdf.jpg
  • Theses & Dissertation (Luận án – Luận văn)


  • Authors : Phạm, Thị Dư;  Advisor : Phạm, Minh Hà (2007)

  • Tổng quan về thương mại điện tử. Nghiên cứu an toàn, bảo mật trong thương mại điện tử. Kết quả nghiên cứu và sản phẩm DT2007 Ecommerce của đề tài

  • 105603.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors : Đinh Lê Tuấn Anh;  Advisor : Phan Trung Huy (2009)

  • Tổng quan về thương mại điện tử ở Việt Nam, lý thuyết số học, mã hoá, chữ ký điện tử, các giao thức mật mã. Ứng dụng của xác thực điện tử trong thanh toán điện tử. Xây dựng phần mầm Demo mã hoá dữ liệu và truyền file qua mạng ứng dụng chữ ký điện tử.