- Thesis
Authors : Vũ Đình Thu; Advisor : Huỳnh Quyết Thắng (2008) - Tổng quan về các loại hình thương mại điện tử, chất lựợng và đánh giá chất lượng các hệ thống thương mại điện tử trên thế giới và Việt Nam. Áp dụng mạng Bayesian Belief để đánh giá chất lượng hệ thống thương mại điện tử theo chuẩn ISO 9126
|
- Ebooks (Sách điện tử)
Authors : Ibrahim, Musa Jega (2017) - Economics is about understanding the rational behaviour of economic agents (households, firms, industries and government) in their decisions to achieve best outcomes of their goals and aspirations. They collectively converge to achieve the utmost economic and social benefits for all in the country in terms of economic growth and development. Economic growth and development occur through efficient use of available resources to meet effective demand and social&...
|
- Ebooks (Sách điện tử)
Authors : - (2019) - Sách giáo khoa truy cập mở này dành cho các chương trình phân tích kinh doanh dài hạn. Nó cũng có thể được sử dụng như một hướng dẫn cho các học viên trong lĩnh vực này. Cuốn sách có sự đóng góp của các chuyên gia trong các trường đại học và ngành công nghiệp hàng đầu. Các biên tập viên đã hết sức cẩn thận để đảm bảo tính liên tục giữa các chương. Tài liệu được tổ chức thành ba...
|
- Thesis
Authors : Nguyễn Văn Lĩnh; Advisor : Phan Thị Thuận (2008) - Nghiên cứu thực trạng hoạt động Thương mại. Công tác quản lý Nhà nước về Thương mại trên địa bàn tỉnh Đồng Nai.
|
- Thesis
Authors : Hà, Thái Sơn; Advisor : Nghiêm, Sỹ Thương (2016) - Cơ sở lý luận về quản lý nhà nước đối với thương mại nội địa. Nêu thực trạng quản lý nhà nước về thương mại nội địa trên địa bàn TP. Vinh. Đề xuất giải pháp hoàn thiện quản lý nhà nước đối với hoạt động thương mại nội địa trên địa bàn TP Vinh đến năm 2020.
|
- Book
Authors : Bram Bouwens; Pierre-Yves Donzé; Takafumi Kurosawa (2017) - Changes in the dynamics of economic activities since the last decades of the 20th century have yielded major changes in the composition of industries and the division of labor and production across different regions of the world. Despite these shifts in the global economy, some industries have remained competitive even without relocating their operations overseas. Industries and Global Competition examines how and why the specificities of certain industr...
|
- Ebooks (Sách điện tử)
Authors : Dora, Sonyel Oflazoglu (2018) - When it comes to successful product and service innovation, the marketing team might have done a good job in developing a winning proposition, but unless they pay as much attention to organizational innovation to enable delivery, they may not get it off the ground. Organizations exhibit two distinct behavioral cycles. The first is “business as usual”—a continuous improvement cycle focused on today’s performance. The second is the innovation cycle—fo...
|
- Book
Authors : Martial Pasquier; Jean-Patrick Villeneuve (2018) - Public management and marketing, marketing and Public marketing, basic marketing concept, marketing information research, marketing strategy, marketing instruments, Public communications - an introduction, communications models and strategies, communications instruments, communications control, crisis communications.
|
- Thesis
Authors : Thái Hữu Lý; Advisor : Trần Việt Hà (2009) - Trình bày cơ sở lý luận và thực tiễn về ứng dụng thương mại điện tử trong các doanh nghiệp nhỏ và vừa. Thực trạng phát triển thương mại điện tử trong các doanh nghiệp vừa và nhỏ ở Việt Nam thời kỳ hội nhập. Các giải pháp phát triển thương mại điện tử trong các doanh nghiệp vừa và nhỏ ở Việt Nam.
|
- Thesis
Authors : Nguyễn Đức Quỳnh; Advisor : Nguyễn Kim Anh (2008) - Nghiên cứu, thử nghiệm, tiếp cận một số vấn đề trong hỗ trợ ra quyết định trên hệ thống gợi ý cho những người sử dụng trong việc lựa chọn các dịch vụ, sản phẩm. Từ đó xây dựng hệ gợi ý trong thương mại điện tử.
|
- Ebooks (Sách điện tử)
Authors : Albrecht, Dr. Maria Gomez (2023) - Principles of Marketing is designed to meet the scope and sequence for a one-semester marketing course for undergraduate business majors and minors. Principles of Marketing provides a solid grounding in the core concepts and frameworks of marketing theory and analysis so that business students interested in a major or minor in marketing will also be prepared for more rigorous, upper-level elective courses. Concepts are further reinforced through detailed...
|
- Book
Authors : - (2015) - Theme: 'Creating futures: Sustainable economies?' Purpose: To share continuous and collaborative research outputs that review existing strategies and to propose mechanisms for the likely achievement of a sustainable economy that is unique but inclusive to different entities in the world. Target audience: This year's 7th International Conference on Business and Finance (ICBF) continues its tradition of being the premier forum for presentation of research res...
|
- Ebooks (Sách điện tử)
Authors : - (2023) - Sức mạnh của việc bán hàng tập trung vào việc hình thành và nuôi dưỡng các mối quan hệ lâu dài trong bối cảnh bán hàng. Một mô hình 7 bước được sử dụng.
|
- Theses & Dissertation (Luận án – Luận văn)
Authors : Phạm, Thị Dư; Advisor : Phạm, Minh Hà (2007) - Tổng quan về thương mại điện tử. Nghiên cứu an toàn, bảo mật trong thương mại điện tử. Kết quả nghiên cứu và sản phẩm DT2007 Ecommerce của đề tài
|
- Thesis
Authors : Đinh Lê Tuấn Anh; Advisor : Phan Trung Huy (2009) - Tổng quan về thương mại điện tử ở Việt Nam, lý thuyết số học, mã hoá, chữ ký điện tử, các giao thức mật mã. Ứng dụng của xác thực điện tử trong thanh toán điện tử. Xây dựng phần mầm Demo mã hoá dữ liệu và truyền file qua mạng ứng dụng chữ ký điện tử.
|