Browsing by Subject Tiếp thị

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 36
  • 352810.pdf.jpg
  • -


  • Authors : Phạm Ngọc Bách;  Advisor : Tạ Anh Sơn (2024)

  • Tối ưu hóa quảng cái trong Wifi Marketing thông qua dự báo lượt truy cập và phân bổ tài nguyên. Dự đoán lưu lượng người dùng và phân phối tài nguyên hiệu quả, đặc biệt trong các thời điểm biến động lớn. Phương pháp sử dụng gồm mô hình Transformer kết hợp trích xuất đặc trưng và phân cụm dữ liệu, cùng thuật toán tối ưu như nhân tử Lagrange và tối ưu song song. Sử dụng công cụ Python và ...

  • OER000001491.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Reyes, Matthew (2020)

  • This Edited Volume "Consumer Behavior and Marketing" is a collection of reviewed and relevant research chapters, offering a comprehensive overview of recent developments in the field of psychology. The book comprises single chapters authored by various researchers and edited by an expert active in the research area. All chapters are complete in itself but united under a common research study topic. This publication aims at providing a thorough&...

  • OER000006504.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Aila, Khan; Munir, Hossain; Sabreena, Amin (2023)

  • Càng ngày, khái niệm nghiên cứu tiếp thị càng được thay thế bằng thuật ngữ “sự hiểu biết sâu sắc về khách hàng hoặc người tiêu dùng”. Khi những người ra quyết định bị tấn công dữ dội bởi dữ liệu, điều quan trọng là phải có Nhóm hoặc Bộ phận chuyên sâu có thể sàng lọc tất cả và xác định những thông tin có thể giải thích một cách có ý nghĩa hành vi của con người. Những hiểu biết sâu...

  • OER000006505.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Aila, Khan (2022)

  • Càng ngày, khái niệm nghiên cứu tiếp thị càng được thay thế bằng thuật ngữ “sự hiểu biết sâu sắc về khách hàng hoặc người tiêu dùng”. Khi những người ra quyết định bị tấn công dữ dội bởi dữ liệu, điều quan trọng là phải có Nhóm hoặc Bộ phận chuyên sâu có thể sàng lọc tất cả và xác định những thông tin có thể giải thích một cách có ý nghĩa hành vi của con người. Những hiểu biết sâu...

  • OER000002215-2.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Stokes, Rob (2023)

  • 1: Think - Strategy and Context. 2: Think - Understanding Customer Behaviour. 3: Think - Data driven decision making. 4: Think - Market Research. 5: Create - User Experience Design. 6: Create - Web Development and Design. 7: Create - Mobile channels and apps. 8: Create - Search engine optimization (SEO). 9: Create - Digital Copywriting. 10: Create - eCommerce.11: Engage - Search advertising. 12: Engage - Online advertising...

  • OER000001500.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Dora, Sonyel Oflazoglu (2018)

  • When it comes to successful product and service innovation, the marketing team might have done a good job in developing a winning proposition, but unless they pay as much attention to organizational innovation to enable delivery, they may not get it off the ground. Organizations exhibit two distinct behavioral cycles. The first is “business as usual”—a continuous improvement cycle focused on today’s performance. The second is the innovation cycle—fo...

  • OER000001488.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Rehman Khan, Syed Abdul (2020)

  • This book is unique! Until now, purchasing and supply management books have had a primarily domestic outlook. However in this book, important issues related to sales management and supply management are handled with a modern perspective. This book has global vision tied into management principles based on an understanding of the sales management and basic job of purchasing and supply management, as all authors have held high-level positions directin...