Browsing by Subject chiến lược

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
  • OER000002089.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Warren, Kim (2008)

  • These questions are the starting point for this book. The key to achieving business success is the ability to develop and sustain critical resources and capabilities, leveraging what we have today to grow more of what we will need tomorrow. This book explains the journey your organization takes through time as it builds this portfolio of vital resources. It provides innovative ideas that enable readers to answer the three questions and...

  • OER000002105.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Watson, Richard T. (-)

  • This book contains eight chapters. Chapter One introduces the key themes for the book. Chapter Two briefly describes the technology that makes electronic commerce possible, while Chapter Three introduces the topic of Web strategy. The major functions of marketing are described in the next five chapters: Promotion (Chapter Four); Promotion and Purchase (Chapter Five); Distribution (Chapter Six); Service (Chapter Seven); and Pricing (Chapter Eight). The final c...

  • 311321.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors : Nguyễn Mạnh Tuấn;  Advisor : Nguyễn Ngọc Điện (2017)

  • Nghiên cứu thực trạng tình hình hoạch định chiến lược kinh doanh Công ty Cổ phần xuất nhập khẩu Bắc Giang trong giai đoạn 2014 -2016. Đưa ra các ưu nhược điểm về tình hình hoạch định chiến lược kinh doanh của Công ty Cổ phần xuất nhập khẩu Bắc Giang và các nguyên nhân của hạn chế. Đưa ra các chiến lược kinh doanh cho Công ty Cổ phần xuất nhập khẩu Bắc Giang đến năm 2020, giúp&...

  • OER000002214.pdf.jpg
  • Ebooks (Sách điện tử)


  • Authors : Roberts, Jasmine (-)

  • Part I. Chapter 1: Defining Strategic Communication. Part II. Chapter 2: Media Writing--Conventions, Culture, and Style. Part III. Chapter 3: Strategic Communication Ethics. Part IV. Chapter 4: News Value. Part V. Chapter 5: News Writing Basics. Part VI. Chapter 6: Feature Writing. Part VII. Chapter 7: Public Relations Industry. Part VIII. Chapter 8: Media Relations. Part IX. Chapter 9: Public Relations Writing. Part X. Chapter 10: Social Media--Uses...