Thông tin tài liệu


Nhan đề : User Satisfaction with Personalised Internet Applications 
Tác giả : Bauernfeind, Ulrike
Từ khoá : công nghệ thông tin; Quản lý công nghiệp; internet; ứng dụng; thông tin trực tuyến
Năm xuất bản : 2018
Nhà xuất bản : Peter Lang International Academic Publishers
Tóm tắt : The study focuses on user satisfaction with websites and personalised internet applications in particular. The abundance of information on the web is increasing more and more. Therefore, the significance of websites targeting the users' preferences, like personalised Internet applications, is rising. The aim of this study was to find out which factors determine user satisfaction with personalised internet applications. Factors like the usefulness of the information or trust towards how personal information is handled were considered. A large-scale user survey evaluating three internet applications (from the travel, e-learning and real estate domains) was conducted. Expert opinions were collected to complement the results and provide insights from users' and experts' points of views.
Mô tả: Ebook miễn phí tại trang: https://library.oapen.org/
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/19865
Liên kết tài liệu gốc: https://library.oapen.org/bitstream/20.500.12657/26803/1/1003242.pdf
Trong bộ sưu tập: OER - Công nghệ thông tin
XEM MÔ TẢ

69

XEM & TẢI

157

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000001299-1.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 1,99 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • OER000001299-2.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 2,65 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Khi sử dụng tài liệu trong thư viện số bạn đọc phải tuân thủ đầy đủ luật bản quyền.