Thông tin tài liệu


Nhan đề : Customer Relationship Management and IT
Tác giả : Dintsis, Danil
Từ khoá : Quan hệ khách hàng; công nghệ thông tin; Quản lý; thương mại
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : IntechOpen
Tóm tắt : All of us enjoy individually specific service or a product that is delivered for us only. Customer relationship management (CRM) is the area of expertise that helps companies to work with customers based on their specific needs or requirements. To reach success CRM systems implement the most powerful math and IT tools such as statistical analysis, artificial neural nets, and graph systems. This book deals with the practical implementation and meta-analysis of CRM experience in various locations and business areas. The authors have produced a great book and provided meta-analysis of the latest CRM systems and a roadmap of their development. In the chapters, our readers will find descriptive analysis of CRM models, applied tools, and methods.
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/21990
Liên kết tài liệu gốc: https://www.intechopen.com/books/7729
ISBN : 9781838809126
Trong bộ sưu tập: OER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

54

XEM & TẢI

112

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000001487.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 2,18 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons