Thông tin tài liệu


Nhan đề : Consumer Behavior and Marketing
Tác giả : Reyes, Matthew
Từ khoá : Marketing; Tiếp thị; Bán hàng
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : IntechOpen
Tóm tắt : This Edited Volume "Consumer Behavior and Marketing" is a collection of reviewed and relevant research chapters, offering a comprehensive overview of recent developments in the field of psychology. The book comprises single chapters authored by various researchers and edited by an expert active in the research area. All chapters are complete in itself but united under a common research study topic. This publication aims at providing a thorough overview of the latest research efforts by international authors and open new possible research paths for further novel developments.
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/21994
Liên kết tài liệu gốc: https://www.intechopen.com/books/7830
ISBN : 9781789238556
Trong bộ sưu tập: OER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

60

XEM & TẢI

279

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000001491.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 5,3 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons