Thông tin tài liệu


Nhan đề : Advancing Insights on Brand Management
Tác giả : Popoli, Paolo
Từ khoá : Kinh doanh; Kinh tế; thương mại
Năm xuất bản : 2017
Nhà xuất bản : IntechOpen
Tóm tắt : This book is an original, high-quality collection of chapters about highly topical and important brand management issues, and it shows both theoretical and empiric analysis. The 10 selected chapters are referred, with original contents and rigorous research methodologies, to some important challenges the brand management has to face in the current competitive contexts, characterized by the dominance of the intangible resources and the new information and communication technologies. Written by leading academics, this book is dedicated not only to marketing and management scholars but also to students wanting to investigate the knowledge concerning special fields and special brand management themes. As well to the practitioners who can find a wide reference also to the managerial implication from the strategic and operative perspectives.
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/22011
Liên kết tài liệu gốc: https://www.intechopen.com/books/5990
ISBN : 9789535135982
Trong bộ sưu tập: OER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

69

XEM & TẢI

107

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000001798-1.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 2,61 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • OER000001798-2.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 4,19 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons