Thông tin tài liệu


Nhan đề : Working With Academic Literacies: Case Studies Towards Transformative Practice
Tác giả : Lillis, Theresa
Từ khoá : Giáo dục; kiến thức học thuật; Ngôn ngữ; Tiếng anh
Năm xuất bản : 2015
Nhà xuất bản : Parlor Press
Tóm tắt : The editors and contributors to this collection explore what it means to adopt an "academic literacies" approach in policy and pedagogy. Transformative practice is illustrated through case studies and critical commentaries from teacher-researchers working in a range of higher education contexts-from undergraduate to postgraduate levels, across disciplines, and spanning geopolitical regions including Australia, Brazil, Canada, Cataluña, Finland, France, Ireland, Portugal, South Africa, the United Kingdom, and the United States. Key questions addressed include: How can a wider range of semiotic resources and technologies fruitfully serve academic meaning and knowledge making? What kinds of writing spaces do we need and how can these be facilitated? How can theory and practice from "Academic Literacies" be used to open up debate about writing pedagogy at institutional and policy levels?
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/22155
Liên kết tài liệu gốc: https://open.umn.edu/opentextbooks/textbooks/working-with-academic-literacies-case-studies-towards-transformative-practice
ISBN : 9781602357631
Trong bộ sưu tập: OER - Ngôn ngữ/ Ngoại ngữ
XEM MÔ TẢ

31

XEM & TẢI

263

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000001895-1.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 3,47 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • OER000001895-2.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 3,54 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons