Thông tin tài liệu


Nhan đề : Principles of Marketing
Tác giả : Albrecht, Dr. Maria Gomez
Từ khoá : Marketing; Thương mại; Nguyên tắc
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : OpenStax College
Tóm tắt : Principles of Marketing is designed to meet the scope and sequence for a one-semester marketing course for undergraduate business majors and minors. Principles of Marketing provides a solid grounding in the core concepts and frameworks of marketing theory and analysis so that business students interested in a major or minor in marketing will also be prepared for more rigorous, upper-level elective courses. Concepts are further reinforced through detailed, diverse, and realistic company and organization scenarios and examples from various industries and geographical locations. To illuminate the meaningful applications and implications of marketing ideas, the book incorporates a modern approach providing connections between topics, solutions, and real-world problems. Principles of Marketing is modular, allowing flexibility for courses with varied learning outcomes and coverage
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/22795
Liên kết tài liệu gốc: https://openstax.org/details/books/principles-marketing
ISBN : 9781951693886|
Trong bộ sưu tập: OER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

1554

XEM & TẢI

8206

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000001985-1.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 4,79 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • OER000001985-2.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 2,87 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • OER000001985-3.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 2,6 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons