Thông tin tài liệu


Nhan đề : Electronic Commerce: The Strategic Perspective
Tác giả : Watson, Richard T.
Từ khoá : Thương mại điện tử; Quan điểm; chiến lược; kinh doanh
Nhà xuất bản : Pressbooks
Tóm tắt : This book contains eight chapters. Chapter One introduces the key themes for the book. Chapter Two briefly describes the technology that makes electronic commerce possible, while Chapter Three introduces the topic of Web strategy. The major functions of marketing are described in the next five chapters: Promotion (Chapter Four); Promotion and Purchase (Chapter Five); Distribution (Chapter Six); Service (Chapter Seven); and Pricing (Chapter Eight). The final chapter takes a broader, societal perspective and discusses the influence of electronic commerce on society. More details about each chapter are provided in the following sections.
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/22961
Liên kết tài liệu gốc: https://oercommons.org/courses/electronic-commerce-the-strategic-perspective-3/view
Trong bộ sưu tập: OER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

3421

XEM & TẢI

2050

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000002105.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 855,68 kB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons