Thông tin tài liệu


Nhan đề : Fundamentals of Global Strategy
Tác giả : Kluyver, Cornelis de
Từ khoá : Nguyên tắc cơ bản; chiến lược toàn cầu; Kinh doanh
Nhà xuất bản : Saylor.org
Tóm tắt : This book looks at the opportunities and risks associated with staking out a global competitive presence and introduces the fundamentals of global strategic thinking. We define crafting a global strategy in terms of change—how a company should change and adapt its core (domestic) business model to achieve a competitive advantage as it expands globally. The conceptual framework behind this definition has three fundamental building blocks: a company’s core business model, the various strategic decisions a company needs to make as it globalizes its operations, and a range of globalization strategies for creating a global competitive advantage.
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/22983
Liên kết tài liệu gốc: https://oercommons.org/courses/fundamentals-of-global-strategy
Trong bộ sưu tập: OER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

68

XEM & TẢI

323

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000002152.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 1,76 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons