Thông tin tài liệu


Nhan đề : Writing for Strategic Communication Industries
Tác giả : Roberts, Jasmine
Từ khoá : truyền thông; chiến lược; Kĩ năng viết; Viết
Nhà xuất bản : THE OHIO STATE UNIVERSITY
Tóm tắt : Part I. Chapter 1: Defining Strategic Communication. Part II. Chapter 2: Media Writing--Conventions, Culture, and Style. Part III. Chapter 3: Strategic Communication Ethics. Part IV. Chapter 4: News Value. Part V. Chapter 5: News Writing Basics. Part VI. Chapter 6: Feature Writing. Part VII. Chapter 7: Public Relations Industry. Part VIII. Chapter 8: Media Relations. Part IX. Chapter 9: Public Relations Writing. Part X. Chapter 10: Social Media--Uses and Messaging. Part XI. Chapter 11: Advertising Industry...
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/23051
Liên kết tài liệu gốc: https://oercommons.org/courses/writing-for-strategic-communication-industries?__hub_id=19
Trong bộ sưu tập: OERz - Ngành khác
XEM MÔ TẢ

88

XEM & TẢI

237

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000002214.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 1,3 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons