Thông tin tài liệu


Nhan đề : Beyond Dichotomy: Synergizing Writing Center and Classroom Pedagogies
Tác giả : Corbett, Steven J.
Từ khoá : Ngôn ngữ; tiếng Anh; Hùng biện; Viết báo cáo; Học tập; giảng dạy
Năm xuất bản : 2015
Nhà xuất bản : The WAC Clearinghouse and Parlor Press
Tóm tắt : 5Chapter One. Tutoring Style, Tutoring Strategy: Course-Based Tutoring and the History, Rhetoric, and Reality of the Directive/Nondirective Instructional Continuum. 25Chapter Two. Methods and Methodology: Locating Places, People, and Analytical Frames. 43Chapter Three. Macro- and Micro-Analyses of One-to-One Tutorials: Case Studies at the University of Washington. 57Chapter Four. Conflict and Care while Tutoring in the Classroom: Case Studies at the University of Washington and Southern Connecticut State University. 87Chapter Five. Conclusion: Toward Teacher/Student, Classroom/Center Hybrid Choices
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/23070
Liên kết tài liệu gốc: https://oercommons.org/courses/beyond-dichotomy-synergizing-writing-center-and-classroom-pedagogies?__hub_id=19
ISBN : 978-1-64215-059-9
Trong bộ sưu tập: OER - Ngôn ngữ/ Ngoại ngữ
XEM MÔ TẢ

32

XEM & TẢI

109

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000002233.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 1,67 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons