Thông tin tài liệu
Nhan đề : | Mathematical skills of students with specialeducational needs in the area of learning (SEN-L) in pre-vocational programs in Germany |
Tác giả : | Lutz, Stephanie |
Từ khoá : | toán học; Kỹ năng toán học; giáo dục |
Năm xuất bản : | 2023 |
Nhà xuất bản : | EconStor |
Tóm tắt : | Students with special educational needs in the area of learning (SEN-L) attend vocational trainings to be provided with qualifications for the labor market. Competences in arithmetic operations and comparing quantities such as weights and lengths are indispensable for obtaining a vocational qualification. Therefore, the study investigates whether students with SEN-L in Germany convert job-relevant quantities and master arithmetic operations accurately and with a certain speed before beginning vocational training. |
URI: | http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/23731 |
Liên kết tài liệu gốc: | https://www.econstor.eu/handle/10419/271291/ |
ISBN : | 978-1-78374-699-6 |
Trong bộ sưu tập: | OERz - Ngành khác |
XEM MÔ TẢ
49
XEM & TẢI
28
Danh sách tệp tin đính kèm:
Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons