Thông tin tài liệu


Nhan đề : Knowledge Management, Trust and Communication in the Era of Social Media
Tác giả : Paliszkiewicz, Joanna
Từ khoá : Quản lý tri thức; giao tiếp; truyền thông xã hội
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : EconStor
Tóm tắt : Trust, knowledge management, and communication are essential in business and society in the era of social media. This book presents the main challenges and opportunities posed by trust, knowledge management, and communication in the social media age in a manner relevant to both practitioners and scholars. The book is also useful for companies and organizations to leverage trust, knowledge management, and communication for an optimal course of action. This book aims to bring together the theory and practice of trust, knowledge management, and communication in the era of social media
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/23751
Liên kết tài liệu gốc: https://www.econstor.eu/handle/10419/274005/
ISBN : 978-3-03943-705-4
Trong bộ sưu tập: OER - Kinh tế và Quản lý
XEM MÔ TẢ

39

XEM & TẢI

73

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000002887.pdf
      Restricted Access
    • Dung lượng : 3 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons