Thông tin tài liệu


Nhan đề : Marketing’s next era: The scope and impact of marketing’s future, the reach and legacy of Shelby Hunt
Tác giả : Clark, Terry
Azab, Carol
Key, Thomas Martin
Từ khoá : Marketing’s Era V; R-A theory of competition; Marketing doctoral program reform; Marketing influence
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : PLOS Computational Biology
Tóm tắt : not only the effect of food on both the formation and characteristics of locust hopper bands but also a possible evolutionary explanation for gregarisation in this context. We do this by deriving a multi-population aggregation equation that includes non-local inter-individual interactions and local inter-individual and food interactions. By performing a series of numerical experiments we find that there exists an optimal food width for locust hopper band formation, and by looking at foraging efficiency within the model framework we uncover a possible evolutionary reason for gregarisation.
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/24315
Liên kết tài liệu gốc: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296323006379
Trong bộ sưu tập: OER - Kỹ thuật hóa học; Công nghệ sinh học - Thực phẩm; Công nghệ môi trường
XEM MÔ TẢ

39

XEM & TẢI

94

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • OER000000216.pdf
      Restricted Access
  • Nội dung
    • Dung lượng : 1,2 MB

    • Định dạng : Adobe PDF



  • Tài liệu được cấp phép theo Bản quyền Creative Commons Creative Commons