Thông tin tài liệu


Title: Innovative curriculum design: Bridging the theory–practice divide in work-integrated learning to foster Self-Directed Learning
Editors: Petersen, Neal
du Toit, Adri
Balfour, Robert J.
Mentz, Elsa
Keywords: Chương trình giảng dạy; Học tập tự định hướng; Thiết kế
Issue Date: 2023
Publisher: AOSIS
Abstract: Cuốn sách trình bày nghiên cứu gốc về việc triển khai học tập dựa trên vấn đề và sư phạm của trò chơi như những cách tiếp cận chủ động để thúc đẩy việc học tự định hướng.
Description: Ebook miễn phí tại trang https://library.oapen.org/
URI: http://dlib.hust.edu.vn/handle/HUST/27489
Link item primary: https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/86281
ISBN: 978-1-77995-283-7
Appears in Collections:OER - Công nghệ giáo dục
ABSTRACTS VIEWS

17

VIEWS & DOWNLOAD

11

Files in This Item:
Thumbnail
  • OER000003594.pdf
      Restricted Access
    • Size : 4,1 MB

    • Format : Adobe PDF



  • This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons